من انقلابیم

معجزه انقلاب...

دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۳۸ ق.ظ


مثل مطلب قبلی، باز هم ببینیم حضرت آقا از شهید کاوه چی میگن :

من در خود سپاه عناصر بسیار خوبی را سرغ دارم که اینها آمادگی خودسازی و دیگرسازی داشته و دارند، خوب است از برادر شهید عزیزمان محمود کاوه یاد کنم که من او را از بچگی اش می شناختم. پدر این شهید جزء اصحاب و ملازمین همیشگی مسجد امام حسن (ع) بود که بنده آنجا نماز می خواندم و سخنرانی می کردم، دست این بچه را هم می گرفت و با خودش می آورد و من می دانستم که همین یک پسر را دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۱
تسنیم ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی